پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227262
درخواست يک بازيکن براي ورود فدراسيون به مشکلات راه آهن
تاریخ انتشار : 1395/09/21 19:26:05
نمایش : 1343
هادي شکوري مدافع تيم راه اهن گفت: از مسئولان فدراسيون فوتبال گلايه دارم که چرا وقتي بازيکني تخلف مي‌کند، او را جريمه و در اولين فرصت هم آن را اجرا مي‌کنند. چرا فدراسيون به مشکلات تيم ما ورود نمي‌کند و حق و حقوق ما را نمي‌گيرد؟
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه راه‌آهن از مشکلات مالي عديده‌اي رنج مي‌برد و به همين دليل، بازيکنان اين تيم هرچند وقت يک بار اعتصاب مي‌کنند. اين تيم روز چهارشنبه بايد در چارچوب هفته هفدهم ليگ دسته اول در بوشهر به مصاف ايرانجوان برود اما امروز (يکشنبه) بازيکنان راه‌آهن دوباره حاضر به تمرين نشدند.

هادي شکوري در اين باره به گفت: واقعاً کادر به استخوان ما رسيده است. هيچ‌کس به ما اهميت نمي‌دهد و همه از  ما همه سوءاستفاده مي‌کنند. امروز آب پاکي را روي دست ما ريختند و گفتند سه‌شنبه با اتوبوس راه بيفتيم و در روز بازي به بوشهر برويم و بعد از مسابقه برگرديم. بازيکن ما مجبور است  300 کيلومتر رانندگي کند تا به زمين تمرين ما در تهران برسد. رباط صليبي بازيکن ما پاره شده اماپول معاينه پايش را هم به او نداده‌اند. آينده اين بازيکن چه خواهد شد؟

وي با بيان اينکه نمي‌دانيم طرف حساب ما چه کسي است، اظهار داشت: از مسئولان فدراسيون فوتبال گلايه دارم که چرا وقتي بازيکني تخلف مي‌کند، او را جريمه و در اولين فرصت هم آن را اجرا مي‌کنند. چرا فدراسيون به مشکلات تيم ما ورود نمي‌کند و حق و حقوق ما را نمي‌گيرد؟ چرا خودشان را کنار مي‌کشند؟ بازيکن ما با هزار اميد و آرزو از شهرستان آمده اما حق او را مي‌خورند. آيا اين حق‌الناس نيست؟ وقتي قرار نيست بازي کنيم، چرا تمرين کنيم؟

مدافع راه‌آهن با اشاره به اينکه بازيکنان اين تيم از چند باشگاه پيشنهاد دارند، عنوان کرد: خوشبينانه‌ترين حالت براي بازيکنان ما اين است که نيم‌فصل به تيم ديگري بروند. خدا را شکر تيم ما اينقدر خوب کار کرده که باشگاه‌هاي زيادي بازيکنان ما را بخواهند. فکر مي‌کنم راه‌آهن با اين شرايط منحل شود بهتر است، چون آن وقت تکليف ما مشخص خواهد شد. مگر تيم علي سامره با اتوبوس سفر نمي‌کرد، از کجا معلوم براي ما هم مانند آن تيم سانحه پيش نيايد؟

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html